کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار گوگل درباره عوارض احتمالی Google Glass

google-glass

وقتی نینتندو کنسول ۳DS خود را همراه با یک نمایشگر سه‌بعدی بر بالایش رونمایی کرد هشدار داد که ممکن است خیره شدن به آن برای سلامتی چشم مضر باشد و چشم گیمرهای کم سن و سال را زود خسته کند. پس عجیب نیست که اکنون گوگل نیز به‌دنبال تولید عینک‌ ویژه خود موسوم به Google Glass هشدار کمابیش مشابهی را همراهش کرده و مشخص کند که چه کسانی نباید از این عینک استفاده کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، گوگل اذعان کرده‌است که این عینک‌ ها می‌توانند برای بینایی کودکان مضر باشند و در نتیجه افراد زیر ۱۳ سال نباید از آن استفاده کنند. حتی افراد بزرگسالی که قبلاً جراحی لیزر روی چشم‌شان انجام داده‌اند نباید این عینک را به چشم بزنند چون ممکن است به بینایی‌ آن‌ها لطمه بزند. اگر کسی واقعاً مشتاق است این عینک را امتحان کند لااقل قبلاً با چشم‌پزشک خود مشورت کند؛ البته چون فناوری به‌کار رفته در این عینک پدیده جدیدی است بعید است خود چشم‌پزشکان هم با قاطعیت اجازه استفاده از آن‌را صادر کنند. مشکل این است که برخلاف کنسول ۳DS در این عینک‌ ها نمی‌توانید امکانات مضر برای چشم‌های حساس را خاموش کنید چون کل فلسفه وجودی عینک‌ گوگل به همین امکاناتش است.

بعید به نظر می‌رسد گوگل (حداقل) در کوتاه‌ مدت درصدد رفع این مشکلات برآید و شاید به همین علت است که می‌گوید استفاده از این عینک را نه یکبار بلکه کم‌کم تجربه کنید. ولی اگر خستگی چشم یا سردرد به یکی از عوارض همه‌گیر عینک گوگل مبدل شود، باید آن‌ را وسیله‌ای تنها برای کاربردهای خاص درنظر گرفت و نه یک گجت برای همه مردم. با این اوصاف و باتوجه به برچسب ۱۵۰۰ دلاری‌ روی این وسیله، هزینه کردن بابت‌ آن یک خرج غیرضروری است بخصوص اینکه فناوری به‌کار رفته در آن هنوز به تکامل نرسیده‌ و در حال توسعه است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14775 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/18 تعداد مشاهده: 1807
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر